Wyjazd na Motor Lublin
W sobotę 31 marca organizowany jest wyjazd autokarowy na mecz do Lublina z Motorem. Chyba nie musze pisać, jak to ważny wyjazd!!! Zbiórka o godzinie 9:00 pod stadionem Wisłoki. Koszt wyjazdu: 30 zł (w tym bilet na mecz!!).
Każdy udający się na wyjazd obowiązkowo musi posiadać jakiś swój dokument tożsamości!!! WYJAZD TO RZECZ ŚWIĘTA NEICH KAŻDY O TYM PAMIĘTA!!!
biancoverde dnia 26 marzec 2007 · 17 komentarzy · 3877 czytań ·Drukuj
Komentarze
93
biancoverde dnia 26 marzec 2007 19:47:04
Uwaga
Nawet jak komus bedzie brakować złotowki to nie wsiadzie do autokaru!!!
Pozatym prosimy o to by nie placic klepakami tylko zamienic na grubeUśmiech
1
Enigma dnia 26 marzec 2007 20:17:33
A ja przypominam o punktualnosci !!!
93
biancoverde dnia 26 marzec 2007 21:18:28
niewiem co ty wogole piszesz?
267
Bo dnia 26 marzec 2007 21:24:39
Trzeba jechać !!!
POZDRAWIAM !!!
267
Bo dnia 26 marzec 2007 21:48:14
Biorąc pod uwagę mecze ligowe Wisłoki po 1960 roku, to bilans z Motorem jest dla nas niekorzystny... Do tej pory rezegraliśmy z nimi 9 spotkań. Dziewięciokrotnie przegrywaliśmy, raz remisowaliśmy i raz wygraliśmy. Remis 1:1 wywalczyliśmy w Dębicy wiosną 1979 roku mimo, że do przerwy przegrywaliśmy 0:1 (i spadliśmy z 2 ligiiSmutek) . Jedyny raz wygraliśmy także w Dębicy jesienią 1994 - jedynego gola Strzelił Krzysztof Podlasek(i spadliśmy z 2 ligiiSmutek) . Co więcej: do tej pory strzeliliśmy im tylko 4 bramki, w tym jedyną w Lublinie jesienią 1993 roku - Dariusz Stawarz z rzutu wolnego. Dotychczasowy bilans bramek 4:15. Najdotkliwsza porażka to 4:0 w Lublinie wiosną 1994 (i spadliśmy z 2 ligiiSmutek) - byłem na tym meczu. Pora poprawiać statystyki i wywalczyć choćby jeden punkt u lidera z Lublina.Uśmiech
267
Bo dnia 26 marzec 2007 21:49:20
Sorki siedmiokrotnie przegrywaliśmy ...Z przymrużeniem oka
Już się statystyki poprawiły !!!Szeroki uśmiech
102
Peter 1908 dnia 26 marzec 2007 22:23:22
dobrze by bylo poprawic te statystyke
pozdro dla Bo
1
Enigma dnia 27 marzec 2007 14:10:22
Exit .... po to jest ten news zeby miedyz innymi napisać takie coś ja myśle że kto ma jechać do Lublina w sobote kase juz ma i sie doczekać nie moze a kto ni ema floty to dozbierac i w sobote do LUBLINA!!!

P.S. Exit ostrzeżenie nr 1 !
267
Bo dnia 27 marzec 2007 15:27:03
RozumiemUśmiech
498
KoguteKSG dnia 28 marzec 2007 09:00:57
Kurde szkoda że ten wyjazd jest tak wcześnie bo nie zdąrze na zbiórke :/ dojechać z Zabrza i z tego miejsca mam pytanie czy idzie dojechać prosto do Lublina na własną rękę pytam w razie jak by mi sie nie udało zdobyć wejściówki na mecz Górnika z Widzewem...
498
KoguteKSG dnia 28 marzec 2007 09:03:00
oczywiście z tym czy idzie dojechać na własną rękę pytałem dlatego ponieważ nie wiem czy wy tak jak my macie jakieś krzywe i nie zrozumiałem do końca zasady wyjazdowe pozdROWienia z ZABRZA
93
biancoverde dnia 28 marzec 2007 23:26:17
Przypominam aby kazdy z sobą zabrał jakiś swój dokument tożsamości...żeby później nie bylo gadania...
A i wiadomo że w autokarach panuje porzadek w innym wypadku będa osoby wysiadać w trasieSzeroki uśmiech
Kto może a nie jedzie do Lublina....
1
Enigma dnia 29 marzec 2007 16:58:26
@UP - A co taki ciekawy?? wszystko sie okaże w sobote ;]
594
Makejov dnia 29 marzec 2007 19:04:04
ee mam takie pytanie ! nie jestem pelnoletni wiec czy bez problemow pojade na wyjazd?
45
Szalik dnia 29 marzec 2007 19:27:02
przyjdz na zbiórke wszystko sie dowiesz Uśmiech nie pełnoletni oczywiscie równiez musza wziosc legitymacje szkolną zeby nie bylo
317
korleone dnia 29 marzec 2007 19:54:19
3 Naj warzniejsze wyjazdy Motor Hutnik Stal nie zawiedzcie
305
Takiti dnia 29 marzec 2007 23:43:13
oczywiśćie na stali bijemy rekord tego sezonuSzeroki uśmiech
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Tabela Terminarz
Lp.
Klub
M Pkt
1.
Siarka Tarnobrzeg
3 9
2.
Stal Kraśnik
3 6
3.
Korona II Kielce
2 6
4.
Sokół Sieniawia
3 6
5.
WISŁOKA DĘBICA
3 5
6.
Wólczanka Wólka P.
3 5
7.
Orlęta Radzyń P.
3 5
8.
Hetman Zamość
3 4
9.
Podhale Nowy T.
3 4
10.
Wisła Puławy
3 4
11.
Hutnik Kraków
3 4
12.
KSZO Ostrowiec Św.
3 4
13.
Avia Świdnik
3 3
14.
Motor Lublin
3 2
15.
Chełmianka Chełm
3 2
16.
Wisła Sandomierz
3 1
17.
Podlasie Biała P.
2 0.
18.
Jutrzenka
3 0.
Mecze

III LIGA

2019-08-18 17:00

Wisłoka

Wisłoka

4:1

1:0

MKS Podlasie

MKS
Podlasie

III LIGA

2019-08-24 17:00

Wisła Sandomierz

Wisła
Sandomierz

VS

Wisłoka

Wisłoka

Sponsorzy




















Statystyki reklamowe
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Brak wiadomości. Może czas dodać własną?
Aktualnie online
Gości online: 2

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 472
Najnowszy użytkownik: Arturlo
Warto zaglądnąć
Biuro Podróży ANTURJA

MCARD - Produkcja kart plastikowych